Muzeul Național Al României

În sălile Muzeului țăranului Român, vizitatorii nu pot vedea unde locuiau strămoșii noștri. Nimeni nu poate ține un discurs inovator despre țăranii lumii, care este pe deplin înțeles și complet.
Muzeul Taranului Roman face parte din familia muzeelor de Arta Populara Europeana. Deținută de o bogată colecție de obiecte și un număr mare de monumente istorice și clădiri în stil neo-romanic, a dezvoltat o muzeografie originală și a primit premiul EMEA (Muzeul European al anului) în 1996. Expoziția permanentă a Muzeului Național al țăranului Român urmează să fie construită în urma unor lucrări de restaurare și consolidare.
Originalitatea stilului expozițional se reflectă în publicațiile și acțiunile muzeelor, cum ar fi muzeele misiunii, școlile sătești, concertele, conferințele și vernisajele expoziționale. Muzeul Național de Artă al României are trei galerii de artă: Galeria de Artă Europeană, Galeria de Artă Românească Modernă și Galeria de artă românească antică, prezentate într-o manieră atractivă și modernă.
Vestigiile medievale ale vechii biserici Cantacuzino, decorate cu apartamente regale și însemne comuniste, precum și structura muzeului oferă o perspectivă clară și detaliată asupra unei istorii turbulente, unice și fascinante. Construită între 1812 și 1820, aripa Kretzulescu are proporții impresionante și contemporani, datorită istoriei clădirii și a ceea ce a fost adus în ea.
Vizitele sunt posibile în grupuri, iar tururile ghidate sunt oferite în diferite limbi, ceea ce oferă posibilitatea de a găsi multe lucruri interesante nu numai în Cotroceni, ci și în Muzeul Național al României în general. Există numeroase expoziții temporare, iar vizitatorii pot participa, de asemenea, la excursii ghidate în fosta sală a tronului și în alte camere relevante din punct de vedere istoric.
Muzeul are 60 de săli de expoziție care acoperă istoria României din preistorie până în epoca modernă. Unele părți ale muzeului includ lucrări remarcabile ale marilor maeștri ai artei europene, inclusiv lucrări ale lui El Greco-Tintoretto, Rubens, Jan van Eyck, Jan Brueghel cel Bătrân, Rembrandt și Monet. Pietroasele este un tezaur de 22 de obiecte de aur din secolul al IV-lea, dintre care doar 12 supraviețuiesc.
Muzeul Național de artă românească este cel mai important proprietar al artei românești, Europene și Orientale. Galeria de Artă Europeană îmbină picturi germane și austriece, picturi flamande și olandeze, picturi italiene și capodopere din colecția Brukenthal și este singura din România care deține lucrări de Van Eyck, Memling și Titian.
Muzeul Național de Artă al României a fost înființat în 1948, cu lucrări din colecții locale, private și publice, precum și colecții Regale. Muzeul Național de Istorie a României din 1972, inaugurat, este una dintre cele mai reprezentative instituții ale culturii românești.
Există peste 3.000 de piese minunate, toate exponatele unice care prezintă comori istorice. Expozițiile permanente sunt închise din cauza necesității unei renovări complete a clădirii în conformitate cu standardele europene de conservare. Spațiul public al muzeului este deschis cetățenilor săi, care pot aduce noi experiențe muzeale.
Una dintre cele mai mari rețele muzeale paneuropene, rețeaua organizațiilor muzeale europene, își bazează abordarea strategică pe sugestiile și recomandările vizitatorilor muzeelor. Propunerea noastră pentru noua extindere a Curții se bazează pe aceste considerente.
Muzeul Național Brukenthal, primul muzeu din România și Europa Centrală deschis publicului în 1817, aparține în timpul existenței sale uneia dintre cele mai importante figuri ale Transilvaniei, Baronul Samuel von Brukenthal, guvernatorul țării în a doua jumătate a secolului al XVIII-lea. Sălile și apartamentele sale au o atracție enormă și se concentrează nu numai pe valoarea inerentă a diferitelor artefacte, ci și pe legăturile lor cu personalitățile care au trăit în palat de-a lungul anilor. Astăzi, Palatul Bruk Rosenthal găzduiește Galeria de Artă Europeană și Biblioteca Brukenthal.
În 1895, Palatul Regal Cotroceni a fost construit pe ruinele unei vechi curți medievale sub primul rege Regal Român Carol I. În 1927, un incendiu a distrus palatul Regelui Carol al II-lea, care a construit o clădire nouă în 1935.
Colecția regelui Carol I a cuprins picturi de El Greco, Rembrandt, Bruegel cel Bătrân, Rubens, Domenico Veneziano etc. Picturile sunt expuse la mezanin, la etajul al doilea al aripii Galeriei de artă modernă românească. Colecția de picturi este pusă la dispoziție pe baza a 214 opere de artă din colecția lui Carol I care sunt completate de imagini ale altor membri ai familiei regale.
Propunerile de arhitectură au fost depuse în cadrul unui concurs pentru un nou concept de amenajare a spațiului pentru Muzeul Național de Istorie a României din București și supuse spre decizie juriului.
Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt utilizate pe acest site web pentru a face experiența utilizatorului mai eficientă. Muzeul Național de Istorie a României din București se va afirma ca un muzeu de istorie contemporan, își va spori imaginea de sine în ceea ce privește contextul urban, își va expune colecția și serviciile culturale de înaltă calitate pe care le oferă publicului. Fiecare piesă reprezintă un eveniment trecut, activitate sau personalitate istorică.
Legea spune că stocăm cookie-uri pe dispozitivul dvs., deoarece acestea sunt necesare pentru funcționarea Muzeului. Tinerii (în vârstă de 16 ani și peste) și pensionarii pot împrumuta biciclete gratuit pe baza broșurilor studenților și a perlelor de pensii.
Este probabil că va trebui să consolideze nivelul podelei cu plăci rigide din beton armat. Soluția pentru a minimiza masa și vibrațiile este de a consolida cele două laturi verticale ale clădirii existente. Conexiunea se va face cu două sau trei secțiuni mici de bare pe ambele părți.
Aceasta înseamnă o creștere a transmisiei de sarcină seismică de 3-4% datorită consolidării clădirii existente. De asemenea, merită menționat faptul că transmisia orizontală a sarcinii seismice de la consolidarea unei clădiri existente corespunde la aproximativ 15% din suprafața corespunzătoare unui nivel al construcției reale. Plattenhof este un sistem de descărcare fără efort, cu grinzi metalice de arc, care conduc de la peretele exterior la o anumită distanță de fațada interioară până la coloana centrală puternică a sălii de expoziție mono-like.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *